PRAWA PACJENTA

Pacjent ma prawo do:

  • Świadczeń zdrowotnych odpowiadających wymaganiom aktualnej wiedzy medycznej;
  • Informacji o swoim stanie zdrowia;
  • Zachowania w tajemnicy, przez osoby udzielające świadczeń zdrowotnych, informacji związanych z pacjentem, w szczególności z jego stanem zdrowia;
  • Wyrażenia zgody albo odmowy na udzielanie świadczeń zdrowotnych;
  • Zgłaszania działań niepożądanych produktów leczniczych;
  • Poszanowania intymności i godności, w szczególności w czasie udzielania świadczeń zdrowotnych;
  • Dokumentacji medycznej dotyczącej stanu zdrowia oraz udzielonych świadczeń zdrowotnych;
  • Zgłoszenia sprzeciwu wobec opinii albo orzeczenia lekarza;
  • Poszanowania życia prywatnego i rodzinnego;
  • Opieki duszpasterskiej;
  • Przechowywania rzeczy wartościowych w depozycie.

Ustawa o prawach pacjenta i o rzeczniku praw pacjenta

NAWIGATOR PACJENTA

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta w Powiatowym Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie

Dane kontaktowe:
Joanna Magierek
Główna Bryła Szpitala, Administracja Szpitala, Piętro II, pokój 204
tel. (89) 644 98 06
adres e-mail: magierek.joanna@szpital.ilawa.pl

Rzecznik Praw Pacjenta

Bezpłatna infolinia: 800 190 590 (czynna w dni powszednie w godzinach 8:00 – 18:00)
ul. Młynarska 46
01-171 Warszawa
fax 22 506 50 64

Wydział Obsługi Klientów NFZ
Godziny pracy:
PONIEDZIAŁEK 8:00 – 18:00
WTOREK – PIĄTEK 8:00 – 16:00
infolinia 800 190 590
fax (89) 533 91 74
adres e-mail: kancelaria@nfz-olsztyn.pl
ul. Głowackiego 14
10-448 Olsztyn

opublikował: Marek Ciesielski (2023.06.29 10:13)
ostatnia modyfikacja: Marek Ciesielski (2023.09.07 11:50)

Strona korzysta z plikow cookies w celu realizacji uslug i zgodnie z Polityka plikow Cookies. Mozesz okreslic warunki przechowywania lub dostepu w Twojej przegladarce.